منبع کویل دار افقی 1200 لیتری | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار افقی 1200 لیتری | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع منبع کویل دار افقی 1200 لیتریرا با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- منبع کویل دار خوابیده- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- قیمت منبع کویل دار افقی- منبع دوجداره کویل دار- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خو


منبع کویل دار افقی 1200 لیتری: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- منبع کویل دار خوابیده- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- قیمت منبع کویل دار افقی- منبع دوجداره کویل دار- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 3000 لیتریخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ بخار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

منبع کویل دار افقی 1200 لیتری- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ بخار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- منبع کویل دار خوابیده- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- قیمت منبع کویل دار افقی- منبع دوجداره کویل دار- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 3000 لیتریبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دیگ بخار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ بخار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

منبع کویلی ایستاده و افقی

منبع کویل دار یا منبع کویلی نوع ساده تر از مبدل های حرارتی پوسته و لوله (shell &tube) می باشد. از منابع کویل دار برای تولید و ذخیره آبگرم مصرفی در مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی سبک و نیمه سنگین استفاده می شود.

مخزن کویلی از یک استوانه فلزی ایستاده یا افقی بستگی به فضای موتورخانه ، دو عدد عدسی محدب در بالا و پایین و یک یا چند رشته کویل دار تشکیل شده است. منبع کویل دار افقی 1200 لیتری- قیمت منبع کویل دار پارامتری وابسته به ظرفیت ، کیفیت بدنه ، جنس و مقدار کویل ها و ... می باشد .

بدنه منبع کویلی از جنس ورق گالوانیزه گرم می باشد که از ضخامت ۳ تا ۱۶ میلیمتر بسته به ابعاد ظرفیت ، فشار و.... قابل تولید می باشد . کویل ها می تواند از جنس مس ، استیل یا گالوانیزه بر حسب نوع مصرف انتخاب شود . شکل ظاهری منبع کویل دار نیز مارپیچ یا اسپیرال ، حلزونی و یو شکل می باشد.

منبع کویل دار افقی 1200 لیتری | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ظرفیت منبع کویل دار

منبع کویل دار در ظرفیت های ۳۰۰ الی ۱۰۰۰۰ لیتر و در دو حالت ایستاده (عمودی) و خوابیده (افقی) بسته به نیاز سیستم تولید می گردد . در انتخاب منابع کویلی باید به ابعاد موتور خانه و اندازه ورودی ها و عرض و ارتفاع درب ها دقت نمود .

منبع کویل دار گروه صنعتی ناب زیست ترکیبی از دوام و طراحی اختصاصی را ارائه می کند. منبع کویل دار افقی 1200 لیتری- این شرکت بیش از 15 سال است که انواع منبع کویلی را در اندازه و ظرفیت های مختلف، جهت استفاده درمراکز علمی، هتلها، بیمارستانها، مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، موسسات و مراکز مختلف صنعتی تولید میکند.

محاسبه حجم یا ظرفیت منبع کویل دار معمولاً بر حسب میزان تقاضای محل اعم از منازل مسکونی، کارخانجات، استخرها و ... محاسبه می‌شود. به طور مثال در استخر با دانستن تعداد شناگران و مقدار مصرف 50 لیتر برای هر نفر، و با ضرب کردن عدد بدست آمده در ضریب تقاضا (بین 0.4 تا 0.6) حجم مخزن به دست می آید که این میزان در ضریب 1.2 (ضریب ذخیره) ضرب می گردد.

ضریب تقاضا : ضریب تقاضا ضریبی است که که به دلیل همزمان نبودن استفاده ساکنین ( در ساختمان) ، شنا گران (در استخر ها) و ... از دوش ها و دستشویی ها در میزان مصرف ضرب می گردد.

ضریب ذخیره : منابع ذخیره آب در زمان استفاده ممکن است در پیک بار، به شدت آب کم کنند و آب سرد جبرانی وارد آنها شود که این آب سرد باعث سرد شدن کل منبع شده و حرارت دیگ، توان تامین گرمای مورد نیاز برای متعادل کردن حرارت را نخواهد داشت، به همین دلیل ضریبی به نام ضریب ذخیره منبع را در حجم مصرف بدست آمده ضرب می کنیم منبع کویل دار افقی 1200 لیتری-  تا از یکنواختی درجه حرارت در زمان پیک مصرف اطمینان حاصل شود. این ضریب برای کاربری های مختلف، متفاوت است و برای استخر ها معمولا برابر با 1.2 در نظر گرفته می شود.

برای محاسبه ظرفیت مخزن مورد نیاز منبع کویل دار درجه حرارت آب مصرفی، درجه حرارت بویلر و دبی در گذر هر کدام مورد نیاز است. در صورت قرار دادن این اعداد در اختیار کارخانجات سازنده منبع کویل دار، توان محاسبه ظرفیت آن ها را خواهند داشت.

منبع کویل دار افقی 1200 لیتری- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – منبع کویل دار افقی 1200 لیتری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- منبع کویل دار خوابیده- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- قیمت منبع کویل دار افقی- منبع دوجداره کویل دار- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 3000 لیتریپرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – منبع کویل دار افقی 1200 لیتری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.